Betalningsvillkor

I butiken kan du betala med kort eller kontanter.

Alla priser anges i SEK och moms ingår med 12 % moms. Porto och en paketeringsavgift tillkommer på de angivna priserna vid postleverans.

Vid postleverans accepterar Ejes endast förskottsbetalning. Ring oss på telefon 08 664 27 09 så går vi igenom din beställning och förklarar hur betalningen går till.

Ejes Choklad ansvarar inte för konfekt som försvunnit eller blivit skadad under leveransen. Varorna levereras 1-3 dagar efter att din beställning nått oss. Under storhelger kan leveranstiden ta ytterligare några dagar.

Du får information från Ejes när paketet har skickats och varorna bör då vara framme dagen efter om postgången fungerar som den ska. Om varorna inte har kommit fram efter sju arbetsdagar, kontakta oss på telefon 08 664 27 09 eller info@ejeschoklad.se så hjälper vi till att felsöka.

Enligt konsumentköplagen gäller inte öppet köp på livsmedel. Därför tillämpar Ejes choklad ingen ångervecka.

Förbeställ och hämta konfekt i butiken

Dina varor kommer att packas så fort som möjligt efter att vi har tagit emot din beställning. Normalt sett har vi din förbeställda konfekt klar samma eller dagen efter att din beställning nått oss. Under storhelger kan det ta ytterligare några dagar. 

Vi på Ejes skickar information till dig när dina varor är klara för upphämtning. Du får ett beställningsnummer som ska uppges i butiken när chokladen hämtas. Då slipper du ta nummerlapp och går direkt före i kön. Observera att inga ytterligare tillägg eller ändringar kan göras på beställningen om du går före i kön. Finns det frågor angående beställningen, vänligen kontakta oss på telefon 08 664 27 09 eller info@ejeschoklad.se. Glöm inte att uppge beställningsnummeret.

Välkommen!

Ejes Choklad kan innehålla spår av nötter, även om de klassas som nötfria, och bör därför ätas med försiktighet av allergiker.

Tillbaka till bokningssidan